Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 21:41:04 MET

Wojciech Puchar pisze:

> Oczywiście. Ty - wyrocznia - mówić będziesz każdemu w jaki sposób każdy ma
> korzystać z sieci internet.
>
> A kto przeciw Tobie - to spamer!

Wcale nie. Ale się oczywiście zapowietrzysz ...
Blokada portu 25 jest dobrym rozwiązaniem. Tyle mojej opinii. Możesz
mieć inne zdanie - tego nikt Ci nie broni.
Sam wiem, jak często IP a moich klas, którymi wychodzą klienci trafiają
na RBL-e. Też wygodnie byłoby zablokować port 25, ale nie chciałem
wychodzić przed szereg. Teraz mam, przy okazji zmniejszenia dobijania
się neostrad do serwerów hostingowych, dobry argument dla sieci dostępowej.

Wojtek

--
              ****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7