Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj

Autor: Artur Maśląg <futrzak_at_polbox.com>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 19:28:58 MET

Wojciech Puchar pisze:

> Właśnie piszesz o sobie. Po prostu przyjąłeś założenie że ja mówie źle.

Nie, nie - to są wnioski na podstawie Twoich kolejnych wypowiedzi. Dałem
sobie spokój w zakresie Twoich narzekań na blokadę portu 25 przez TP,
ale bredni w zakresie walk z ZUS-em już nie zdzierżyłem.

> Masz problemy ze sobą i tyle.

Wręcz przeciwnie :) Znam historię, znam fakty, znam uwarunkowania.

> Szkoda gadać. Zresztą z Tobą w ogóle nie dyskutuje.

Masz rację, szkoda słów. Zastanawiam się jak nazwiesz to co robisz :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.