>> przestawienia im np. routera i wysyłaniu kopii faktury do TP.
>> Zgodnie z prawem będą musieli to uznać.
>
> Czy bierzesz za swoje slowa odpowiedzialnosc?
tzn.?
>
>> Okres przejściowy = dostęp jeszcze miesiąc-dwa po rozwiązaniu umowy, potem
>> z pare miesięcy forward na nowy adres.
>
> I to ma wystarczyc, jak rozumiem? A nie slyszales o czyms takim, ze
> ludzie przez lata utrzymuja stary adres, i jest to niezbedne w
> niektorych przypadkach?
To wtedy niech sobie założą gdzie indziej i wykupią opcję z dostępem.
>> 2) Opcjonalnie i domyślnie dla nowych klientów - blokowałaby i 25 i 587 na
>> wszystko poza jej serwerami poczty, natomiast zdejmowałaby tą blokadę
>> każdemu na prośbę od ręki. Takich byłoby góra 1-2%
>> Na moich 300 klientów były 2 osoby, tu byłoby podobnie.
>
> Tzn. zdejmowalaby jednoczesnie blokade 25 i 587?
> Czyli albo ktos nie moglby korzystac z poczty (pomijam ich wlasna), albo
> musialby byc otwarty takze dla spambotow?
> Bardzo sprytne.
Byłoby tak jak klient chce. Jeśli wysyła spam to go ścigać. jak nie - to
jego sprawa.
Jużto tłumaczyłem nie będe się powtarzać. Dlatego dalej też nie odpowiadam.
Pan i tak wie "lepiej"
Received on Tue Dec 8 18:40:05 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Dec 2009 - 19:40:03 MET