Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 12:19:48 MET

Dnia 07.12.2009 crazy bejbi <tego.adresu@nie.ma> napisał/a:

> Sergiusza znam tylko z danych czasów i jego sądzenia sie z ZUS. Ale
> stwierdzenie było obraźliwe.

To nie ten sam Sergiusz, ja nie walczylem z ZUS-em. Zbieżność imion.
Bardziej kojazony jestem z mxfilter czy rtg. Chociaż sporo emaili w sprawie
ZUS-u otrzymałem :)
WP za to znam osobiście (>10lat temu), no ale trudno, nie kamieniujcie mnie
za to. Opinią jego się nie przejmuję.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***