Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 15:08:08 MET

> Sergiusza znam tylko z danych czasów i jego sądzenia sie z ZUS. Ale
> stwierdzenie było obraźliwe.

Mylisz z innym sergiuszem chyba. A może ja myle - popraw mnie.

Jeśli obrażam to zmieńmy "głupiomądry" na "głupiomądre wypowiedzi".

Nie neguje jego wiedzy ale mam wrażenie że pisze na tej grupie tylko po to
żeby się wylansować. Dużo mądrych słów, terminów i raczej nieszczególna
właściwa treść.
A jeśli już to typu że on wie i każdy MA tak robić.

co do dalszej części twojego postu odpowiadać nie będe bo nie ma sensu.