Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 01:10:12 MET

> Nie, neo+ to za mało aby to zmienić.

Przeczysz sobie z wcześniejszymi wypowiedziami że inni też to powinni
wprowadzić. Wtedy będzie więcej.

> Sorry że zapytam "kiedyś"? Co ile wymagasz zmiany hasła od userów?

Nie wymagam. Zakładam raz ale porządne, i informuje do czego ono służy i
zalecam zmienianie. Ale nie jestem ich mamusią żeby ich pilnować.

Ktoś im się wpieprzy na konto to się nauczą. Narazie mają farta, pewnie
dlatego że ten głupi puchar tak pokonfigurował im sieci w firmie i komputery
prywatne że wciąż nikt się nie włamał.

pewnie te moje rozwiązania są tak durne że crackerom nawet nie przyjdzie do
głowy taka głupota.