Re: Google udostepnia serwer DNS

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 16:01:43 MET

Uzytkownik Asmodeusz <chris@tmp8.idx.tenwyraztnij.pl> napisal w wiadomosci
<news:hfalk8$35q$1@news.onet.pl>
> Pomijając teorie spiskowe ja mam tylko jedno pytanie: po co?

Przyklad z zycia wziety: kilka tyg. temu konfigurowalem koledze nowy
router. Do starego przyklejona byla kartka z numerem IP, maska i brama
(adresy trzeba wpisac "na sztywno"). DNSow zabraklo. Musialem uruchomic
swojego laptopa, by przepisac IP OpenDNS, po uruchomieniu lacza odnalazlem
"lokalny odpowiednik" (strumyczek do ISP plynal od TP SA). IP serwerow nazw
nie naucze sie na pamiec (bo ta mi szwankuje), nie bede tez musial uwazac,
by na wszelki wypadek nosic kartke z uniwersalnymi 208.67.222.222,
208.67.220.220. 8.8.8.8 raczej nie bede musial notowac, gdyby podobna
sytuacja przydarzyla sie ponownie, wpisalbym tymczasowo IP Google'a, potem
korzystajac z wiadomo jakiej wyszukiwarki odnalazlbym cos szybszego...

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber