Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj

Autor: Pawel Malachowski <pawmal_at_no-i-tak.niewazne>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 15:47:18 MET

Dnia 05.12.2009 Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> napisa³/a:

> Bzdura. Kto¶ bêdzie nie u¿ywa³ PPPoE i robi³ Ci dym i zapcha LAN, ca³kiem
> niechc±cy. ¯adnej ró¿nicy nie ma.

LAN-u nie zapcha bo tniesz na porcie Eth, a jedyna legalna komunikacja jest
z BRAS-em. WAN-u nie zapcha, póki nie odpali PPPoE.

> Je¶li siê umie to jest tanie. Nawet bardzo :)

Wymaga nieco lepsiejszych switchy ni¿ te, które wystarczaj± gdy u¿ywa siê PPPoE.
(Nie jestem wielkim fanem PPPoE, ale to siê czasem nie¼le sprawdza;)).

--
Pawe³ Ma³achowski