Re: Google udostepnia serwer DNS

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 12:11:50 MET

> Czy widziałeś ludzi, którzy w ogóle nie korzystają z paska adresu
> w przeglądarce? Jak im się poda URL, wszystko wklepują w wyszukiwarkę.
> Mnie to trochę przeraża.

Też o tym nie wiedziałem ale klient do mnie zadzwonił, ten co przeszedł od
konkurencji.

Wszystko mu założyliśmy sprawdziliśmy działa i dzwoni i mówi jak on ma
strony oglądać.

Ja zdziwiony mówie - "normalnie, włącza Pan przeglądarke i ogląda"

- ale włączyłem przeglądarke i gdzie ja mam wpisać nazwe strony? bo nie ma
  tego pola

- jak to nie ma? znam wiele różnych jaj jakie potrafią się z programami i
  windows dziać ale o tym żeby pasek z adresem strony znikał - nie
  słyszałem.

- ale nie ma

to mu mówie żeby po kolei powiedział mi co ma na ekranie od góry do dołu.
Wtedy okazało się że jest pasek i wszystko OK, ale wcześniej miał domyślnie
ustawioną stronę www.google.pl i zawsze tam wpisywał.

No ale po 5 minutach tłumaczenia zrozumiał że korzystał z wyszukiwarki
google a może po prostu wpisać adres strony i oglądać.

Osiągneliśmy sukces ;)

Ale tak naprawde to wina też tego że NIKT LUDZIOM NIC NIE TŁUMACZY