Re: Skutek wprowadzenie przez TPSA blokady

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 11:16:34 MET
Message-ID: <1259921795.31765@wojteks.tensor.gdynia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

y>>Słusznie. Marketing jest lepszy gdy ulotka dociera skuteczniej, nawet gdy
>>jest ich mniej. Dlatego spamerzy po wykonaniu przymusowej pracy nad
>>unowocześnieniem trojanów podziękują TP za motywację, bo zyskają na tym
>>doskonale.
>
> marketing jest lepszy, gdy ulotka dociera do tych, którzy chca kupić
> dany produkt
>
> wysyłanie rosyjskojęzycznych reklam viagry polskim studentom mija się
> z celem

Dopracują to.
Received on Fri Dec 4 11:20:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 04 Dec 2009 - 11:40:02 MET