Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 09:58:09 MET

Dnia Thu, 3 Dec 2009 21:19:17 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
> Czy ma Pan to pismo z takim tekstem. Bo z tego co wiem tego nie ma, może nie
> umieją czytać.

Nie jestem żaden pan ;) a pisma nie mam, bo neostradzie i całej TPSA
podziękowałem parę lat temu jak tylko pojawiła się oferta UPC...

> Mam conajmniej 4 osoby które chciałyby zrezygnować z TP ale mają jeszcze
> ileśtam miesięcy a jeden ponad rok.
> Byłaby okazja. Z góry dzięki

Ja ten tekst po prostu wygooglałem, sporo portali pisało o tym że TPSA
blokuje port 25 i można wypowiedzieć umowę, ale nie bez konsekwencji.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944