Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 21:48:39 MET

Dnia Tue, 1 Dec 2009 18:15:17 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
> Jedno i drugie nie przeszkadza większości ludzi. Niektórym jednak tak.
> Poza tym - TP daje ludziom możliwość zerwania umowy co może byćp przydatne
> dla każdego, nawet jeśli ta sprawa z portem 25 go nie obchodzi.

E, chyba jednak nie bardzo: "W przypadku braku akceptacji wprowadzonych
przez Telekomunikację Polska zmian, klientom przysługuje prawo wypowiedzenia
zawartej umowy .W przypadku wypowiedzenia umowy przed upływem okresu jej
obowiązywania Telekomunikacji Polskiej przysługuje roszczenie
odszkodowawcze, a także uprawnienie do żądania zwrotu ulgi przyznanej w
związku z zawarciem umowy."

Czyli takie wypowiedzenie niczym się nie różni od wypowiedzenia "bo tak".

Zresztą - jak kogoś ten zablokowany port 25 boli to albo jest spamerem albo
ma nierówno pod sufitem :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944