Re: Skutek wprowadzenie przez TPSA blokady

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 19:29:42 MET

> Proszę pana Puchara o nieewangelizowanie w tym wątku, nasze ograniczone
> i zniewolone umysły nie będą w stanie objąć głębii jego przemyśleń.

Na ewangelizacji się nie znam, nie uczęszczam do żadnych kościołów.

> Czy ktoś mógłby podać jakieś ciekawe statystyki dotyczące ilości spamu?

Proponuje te z miesiąc temu i te za miesiąc od dziś.

> Idealny byłby wykres ilości spamu z AS5617, ale nie wiem, czy ktoś
> dysponuje takowym...

Ale jak chcesz to mierzyć? do każdego administratora serwera poczty na
świecie wysyłać prośbę o statystyki?

Jak chcesz moge chwile czasu poświęcić i zrobić ci na moim przez
spamassassina. Albo nawet prościej - zrzucać cały spam do pliku i ci ten
plik udostępnić. Np. jeden plik co jeden dzień.

Odebranego spamu Ci u mnie dostatek :)

Nie zmienia to jednak faktu, że to nie jest metoda. Bo równie dobrze można
by zablokować wszystko poza 80 i wtedy już w ogóle PRAWIE by spamu nie było.

I niech tak zrobią - w nowych umowach gdzie to będzie napisane. Ktoś to
podpisze - super.