Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 01:17:28 MET

Wojciech Puchar pisze:

> Bo na tym polega usługa przyłączenia do sieci internet.

masz pod ręką jakieś BGP ?
zobacz jakie są ilości w prefixach jakie dostajesz od np. dwóch różnych
peerów. Gdzie tu równość :) zaskarż jednego, że nie dostajesz "pełnego
internetu" ... :D

Wojtek

--
              ****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7