Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Slawek Kotynski <smieciarz_at_askar.com.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 00:15:52 MET

Wojciech Puchar wrote:

> tak. zwany wtedy "terminal - host".

Kiedy? Gdzie?

> nazwa serwer i klient to nazwy umowne. mówmy o hostach.

W sumie to się nawet nie dziwię, bo po wklepaniu w googlach
  client server
na pierwszych pozycjach pojawiają się steki bzdur.
Na przykład w wiki
"A server machine is a *high-performance* host that is running one or
more server programs"
A już "client server technology", na które trafiłe, to mnie dobiło :)

Sporo trwało, zanim znalazłem coś w miarę sensownego i krótkiego.
Polecam:
http://homepages.uel.ac.uk/u0219091/Client%20server%20model.htm

I spadam.

--