Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 14:57:29 MET

Wojciech Puchar wrote:

> Stało się to że operator a ściślej faktyczny organ władzy państwowej mówi
> obywatelom jak mają coś robić. w tym przypadku jakie pakiety wolno wysyłać
> przez sieć internet a jakie nie.

Od kiedy &TP jest organem wladzy panstwowej?

Ba, operatorzy juz od dawna wycinaja szereg roznych rzeczy. Musisz
koniecznie zaskarzyc gdzies, ze najprawdopodobniej nie mozesz wyslac
w swiat np. pakietu z podanym zrodlowym adresem 192.168.0.1!
Skala faktow na temat ktorych nie masz swiadomosci moze cie zatrworzyc.

> Dacie palec, stracicie ręke. a potem głowe. wasza sprawa

No tak, sila branzowego argumentu godnego przecietnej merytoryki na
polipie powala. Czy zrobiles juz sobie kapelutek z cynfolii?

--
memento lorem ipsum