Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 14:31:19 MET

yy>>>

> wobec tego inne serwery nie mają obowiązku obsługiwania tego co
> przychodzi z neo

oczywiście. każdy jak chce przecież może banować sobie kogo chce. To też
zasada działania sieci internet.

Każdy końcowy komputer sieci internet i jego właściciel może sobie blokować
co chce.

OPERATOR ma zapewnić im łączność i w nią nie ingerować, chyba że na prośbe
abonenta bo np. czegoś sam nie umie zablokować, a operator ma taką DODATKOWĄ
usługę w ofercie.