Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 13:49:36 MET

Wojciech Puchar wrote:

> Więc niech blokują te porty TYM CO SPAMUJĄ. TP miała to cały czas w d., nie
> reagowała na zgłoszenia i dlatego jest poblokowana.

Ale w czym konkretniej dalej problem? Bo widze tylko bezpodstawne
lamenty, z naciaganym do bolu dramatyzowaniem o jakims ograniczaniu
wolnosci itd. Cos sie stalo? Uniemozliwiono komus wysylke poczty?
Osobom z poprawnie (ZGODNIE Z RFC) skonfigurowanym programem
pocztowym wcale. Spamerom? Owszem, bardzo popsuto wlasnie interes.

Wiesz co? im wiecej piszesz, tym bardziej swoimi slowami udowadniasz
wlasnie jak bardzo uzasadnione jest wprowadzenie blokady bez ogladania
sie na takich histerykow.

A teraz proponuje zajac sie czyms pozytecznym bo zaciaga juz trollem
niestety, a z dotychczasowych wypowiedzi w tym watku wynika iz w
tematach ktore sa poruszane na tej grupie nie masz specjalnego pojecia.

--
memento lorem ipsum