Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 13:23:40 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

>Owszem jak najbardziej, istotne jest tu Twoje rzniecie glupa.

O, koledze nerwy puszczaj±? Ja tylko pytam o podstawê, z której
wysnuwasz takie kategoryczne wnioski.
No to jak, podasz wreszcie na jakiej podstawie rzekomo nagrywanie rozmów
jest domy¶lnie zabronione? I jakie s± od tego wyj±tki?
Czy jednak wreszcie zamilkniesz?

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |