Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 11:11:48 MET

y>>> pisze.

> Jeszcze zdziwisz, jak czesto spotyka sie takie sytuacje - nierzadko wynika
> to z ciecia kosztow. Ale Ty oczywiscie duzo wrzeszcysz, gdyby jednak
> przyzszlo do placenia za te Twoje fanaberie poszedlbys do operatora majacego
> to w dupie.

Właśnie tak się składa że mam TP (ale DSL nie neostrade) w jednym miejscu, i
normalnych choć droższych operatorów w pozostałych 3 miejscach. A każdą
firmę zawsze namawiam do wydania nieco więcej za usługe realną dostępu do
internetu a nie parodie.

Neostrady nie wezme nigdzie chyba że służyłaby w 100% do zestawienia VPN do
jakiegoś innego hosta co ma stałe IP.