Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 10:53:01 MET

On Wed, 2 Dec 2009 09:47:41 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał:

> Podobnie jak większość postów które tu widze. Pomysły TP są żałosne, ale
> faktem jest że pomysły wielu innych są jeszcze głupsze.

Ale... nie obejżałeś całego filmu... trwa 59 minut z sekundami. Odpisałeś po
około 40 minutach. Co pokazuje że nie przyjmujesz argumentów drugiej strony.

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek