Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 10:39:58 MET

> Nie mogą go odłączyć - potrzebny jest na to wyrok sądu.

Ale jeśli spamerowi zablokują prawie wszystko to nikt nic im nie zrobi.
Żaden sąd. I tak powinni robić.

Poza tym mają umowy i można w nich zawrzeć punkt że za takie coś mają prawo
odłączać. Jeśli już teraz nie ma - nie chce mi się w tej chwili zgłębiać.

Na problemy istnieją rozwiązania NORMALNE. Tylko TP nie chce tego robić bo
wygodniej im potraktować każdego jak bandyte z góry.