Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 10:35:52 MET

Będzie tylko port 80 i to tylko do certyfikowanych hostów. w ciągu 3 lat
max. Tyle że dla klientów TP.

80% klientów na to pójdzie bo większość ludzi ma charakter niewolnika.
Pozostali skorzystają z innych operatorów.

> No to powiedz od razu wprost, ze dziecieca pornografie tez bys chronil.

Nie chronił bym, ale zamiast blokować strony trzeba karać tych co ją
publikują. Bo ci co chcą oglądać i tak znajdą sposób by ominąć blokade.