Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 09:45:05 MET

> To teraz spamboty podmienią usera w rejestrze.... Wiem że część abonentów ma
> routery, ale nadal dużo jest modemów na USB.

Spamboty będe wysyłać poczte normalnie używając autentykacji - pobierze dane
z programów pocztowych przestawionych na port 587.
Albo z przeglądarki jak ktoś się loguje przeglądarką.

Taka metoda spowoduje tylko szybszy "postęp" softu wirusowego i trojanowego
co spowoduje że problem będzie większy.

Jak KAŻDA metoda która traktuje wszystkich tak samo, a nie osobno - winnych,
osobno - niewinnych.