Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 08:34:45 MET

> Ta pani powinna używać głowy, a nie jechać schemat jak automat. Bo do
Wyjątkowo Pan przedmówca ma racje. Ta Pani ma zakaz używania głowy, właśnie
MA DZIAŁAĆ JAK AUTOMAT bo tak każe TP, i takich ludzi zatrudnia.

Ponieważ 3 różnych konsultantów w krótkim odstępie czasu powtórzyło to samo
kłamstwo, oznacza to że TP celowo wprowadza użytkowników w błąd.

Według mnie chodzi o stopniowe wytresowanie klienta, by godził się stopniowo
na dowolne utrudnienia.

Na szczęście TPSA ma już dawno mniej niż 75% rynku indywidualnego i myśle że
głównym skutkiem będzie spadek tego procenta, i selekcja użytkowników.

W TP zostaną głównie przymuły, którym wszystko wisi, można im zabraniać co
się chce i sterować tym co oni używają i jak.