Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 08:16:46 MET

> RFC i umowę czytał?

jedno i drugie. co do RFC - czy w jakimkolwiek pisze że portem 25 MUSISZ
używać protokołu SMTP.
możesz używać co chcesz, np. między swoim komputerem a kumpla. Na tym polega
internet. Tylko że dzisiejsi "experci" jak Ty, fani totalitaryzmu, tego nie
rozumieją. A różnica między zaleceniem a nakazem jest znaczna.