Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Lukasz Trabinski <lukasz_at_trabinski.nospam.net>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 21:25:59 MET

Łukasz Jagiełło <Lukasz@p0x.in.heaven> wrote:

> Cisnął bym do bólu taką panią, bardzo nie lubie jak mi ktoś kit na
> infolini wciska. Anyway akurat odblokować to sobie możesz to sam bez ich
> ingerencji.

To jest zapewne tak, jak w kasach kolejowych na dalekiej Syberii, w dwóch
kolejnych kasach panienka mówi, że biletów niet, w trzeciej zaś kasie,
że bilety są.

Swoją drogą, jak dla mnie jest to sukces, wprowadzenie tej blokady.
Nie sądziłem, że w realiach dużej korporacji i mega procedur uda się
coś takiego przeprowadzić w skończonym czasie. Nic, tylko pogratulować.
To, że nie rozwiąże to problemu z botnetami, to już inna sprawa.

--
ŁT