crazy bejbi pisze:
> Witam,
>
> właśnie zaczęli dzwonić klienci koło 7.00, że nie mogą wysłać poczty. A
> jeszcze o 6 z minutami mogło. Oczywiście żaden nie skojarzył, że to ich
> dostawca coś zmienił i ich o tym poinformował wcześniej ...
no niestety masakra jest z tym naszym polskim internetem, a dokladniej z
wiekszoscia jego odbiorcow.
Ludzie kompletnie nie czytaja tego co sie do nich wysyla, chociaz by to
bylo napisane najbardziej dostepnie jak sie da (email z informacja o
koniecznosci zmiany portu)
I tak albo sobie tego portu nie zmienia albo maja pretensje ze im sie
cos blokuje i odrazu chca afery robic.
Wszystkim sie krzywda dzieje bo im TPSA cos narzuca, zabiera wolnosc i
Bog wie co jeszcze. Taka chora walecznosc w bezsensowanej sprawie,
zamiast siedziec cicho, w 10 sekund zmienic ten cholerny port i cieszyc
sie z lepszego internetu.
-- Pozdrawiam kanold "Jeśli zrobienie czegoś sprawia Ci trudność, sięgnij po większy młotek"Received on Tue Dec 1 13:30:04 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 01 Dec 2009 - 13:40:00 MET