Re: OPERATORZY mali mniejsi i więksi - PISZCIE

Autor: <bofh_at_nano.pl>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 08:49:20 MET

Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

> A jakiś pomysł, żeby zrealizować takie wymuszenie?
>
> [...]
>
> Niech Ministerstwo Finansów wymyśli, w końcu to ich ustawa :-)

Może to spiskowa teoria dziejów, ale MF to tylko oficjalny pomysłodawca.
  De facto ustawa daje różnym służbom wygodne narzędzie do szybkiego
blokowania witryn, które są dla służb niewygodne. Wyciekło zdjęcie
agenta? No problem, zgłaszamy stronę do UKE do zablokowania.
Niekorzystny artykuł? No to blokujemy. UKE ma blokować, a nie
rozpatrywać merytorycznie wnioski.

wer