Re: Blokowanie "niepo??danych" stron

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 15:02:31 MET

y>> Bo z "darmowym" konkurować się nie da.

> Ja się przekonuję: wysłałem kilka ofert do wspólnot mieszkaniowych,
> gdzie za wejście w zasoby oferuję darmowy (ograniczony) internet dla
> WSZYSTKICH.
> Zobaczymy co z tego wyjdzie.
> paweł
Błąd. MAsz prawo wykonywać instalacje bez pytania. Wystarczy wziąć od
klienta podpisane "proszę o wykonanie przyłącza sieci <nazwafirmy> do mojego
mieszkania <adres>, <podpis>"

Zgodnie z prawem żadna wspólnota nie może takich usług odmówić. Jeśli tylko
czegoś nie zniszczysz drastycznie ch.. ci mogą.

Nie oferuj nic za darmo. Gdy dasz palec, oni zechcą ręke, a na końcu głowe.