Re: jeszcze o supporcie w netii

Autor: K <a_at_b.c>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 23:08:15 MET

shefenez pisze:

> Może poprostu się z nimi spotkaj i szczerze porozmawiaj , wola rozmawiać
> o przyszłej współpracy , dadzą ci harmonogram w umowie i od lutego
> będzie lepiej , bądź co bądź , inwestują i wielu się przyznaje że
> potrafią być pro/klienccy :)

ależ ja bardzo chętnie bym się spotkał i porozmawiał. handlowca mam
bardzo rzeczowego (pierwszy raz w całej historii współpracy z netią),
ale sam handlowiec przyznał wprost że nie są w stanie konkurować z
taskiem właśnie ze względów które poruszyłeś, a jednym z argumentów było
właśnie wyjście do tpnetu. na moja propozycje sprzedaży łącza z
atmanowskim parametrem "20% tpnet" dowiedziałem się że w trójmieście
netia czegoś takiego zaoferować nie może. wracając do tasku, to nie
słyszałem złych opinii na ich temat, a przygotowanie oferty trwa dwa dni.