Re: jeszcze o supporcie w netii

Autor: shefenez <postmaster_at_hotelkrolewski.pl>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 21:47:09 MET
Message-ID: <hehgob$9rs$1@opal.futuro.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

K pisze:
> shefenez pisze:
>> To faktycznie masz pojęcie :) polecając TASK , ale coż :) , Netia jaka
>> jest tka jest , dużo zależy od opiekuna , no i raczej na sprzęcie nie
>> oszczędzają . A jak widać jak sie wywalczy dobre SLA to działają
>> sprawnie . Jeśli chodzi zaś o ceny , to co się dziwić Gdyby Netia
>> miała tyle unijnej kasy też by była w cenie Tasku :)
>
> to niestety prawda, ale mam do lutego ograniczony budzet, wiec 2k pln
> roznicy miesiecznie to pensja jednego pracownika lub dwa zusy ;]
> wiesz na codzien mam stycznosc z taskiem w wersji edu (100Mbit) i zlego
> slowa powiedziec nie moge.
Ja również nie , pod warunkiem że nie masz potrzeby udostępniania treści
do TP Netu , jeśli w przeciwnym kierunku to pewnie zastrzeżeń mieć się
nie da , poza polityką "tego lubie lub nie lubię "
No i nie wiem jak z suportem , nie miałem doświadczeń ,
Received on Tue Nov 24 21:50:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 24 Nov 2009 - 22:40:01 MET