Virtual Server overloaded na autobusowyrozkladjazdy.pl

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 20:03:56 MET

Witam!

Niech mi ktoś napisze, że nie problem polskiego Internetu! :P

Jest sobie strona firmowana przez: Polska Izba Gospodarcza Transportu
Samochodowego i Spedycji, nazywa się http://autobusowyrozkladjazdy.pl i
można znaleźć na niej rozkłady chyba wszystkich PKS-ów z pięknymi
podziałami na tabliczki przystankowe, z dodatkową informacją o kursach,
przewoźnikach itd. Generalnie chyba oficjalna strona z rozkładami dla
wszystkich PKS-ów i innych, lepsza niż prawdziwe tablice na
przystankach, aktualna, rzetelna, polecana przez przewoźników. Niestety
PKS to już nie jest jedna państwowa firma, więc taka strona to
zbawienie.

No i pięknie, tylko że korzystanie z niej od chyba roku wygląda tak:

503 Service Unavailable
Virtual Server overloaded - high load (or servicing) in progress.

Nawet przy omijaniu wyszukiwarki, bezpośrednim wpisywaniu linków do
statycznych stron... no tragedia. pkp.pl od TK Telekom wpisuję, trach,
mam wszystko co trzeba, a tu życie idzie stracić na próbach załadowania
strony. Nie powinien potrząsnąć nimi za to jakiś urząd? Masa ludzi z
tego korzysta i polega na tej stronie.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur