Re: Ping do WP

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Thu 05 Nov 2009 - 22:07:03 MET

obeer wrote:

> przy ruchu jaki generują portale typu WP nie jest problemem zapchać
> dowolny
> z uplinków - wystarczy wrzucić ciekawy filmik na główną stronę i z
> głowy ;-)
>
> I tak się dzieje w przypadku WP.

no ale to nie zmienia sytuacji tego, który powinien takie rzeczy
monitorować ewentualnie zrobić jakiś shaping.
Oczywiście wiem, łatwo się gada, gorzej z wykonaniem. Jednak WP jest na
tyle poważne że jednak poziom reakcji powinien być nieco wyższy niż u
maluczkich. A może tam marketing rządzi...

> I to nie w PLIXie się zapycha, tylko na linku który WP ma do PLIXa.

no to przecież napisałem, ze to jest problem z uplinkiem WP->PLIX, a nie
PLIX->WP.
Komuś mądremu może traceroute pokazywać całkiem ładne parametry przez
plixa jeżeli ruch będzie wracał inną trasą.

Ale dobrze, wzrostu ruchu to woda na Wasz młyn ;-)

Marcin