Problem z news.internetia.pl

Autor: Pawel Znienackowy <mrjinks_at_o2.pl>
Data: Sun 01 Nov 2009 - 09:16:57 MET

Witam,
Serwer news news.internetia.pl nieprawidłowo obsługuje grupy
dyskusyjne np. takie jak pl.rec.gry.konsole czy pl.rec.foto.cyfrowa -
przy wysyłaniu wiadomości pojawia się ona ale tylko w obrębie ich
serwera, nie ma jej na innych serwerach(nie widzi wiadomości także
google...).
Czy ktoś z użytkowników tego serwera news może to potwierdzić? Do tej
pory używałem news.neostrada.pl i było wszystko ok, jako, że teraz
jestem użytkownikiem netii to w/w serwer mnie już nie wpuszcza.
Nie widzę u netii jakiegoś supportu, napisałem do nich email.
Zastanawiam się, może ten serw wymaga jakiejś specyficznej
konfiguracji czytnika?

JiNx