Re: UPC - limit(?) ilości komputerów po stronie użytkownika

Autor: Slawek Kotynski <smieciarz_at_askar.com.pl>
Data: Fri 30 Oct 2009 - 08:31:05 MET

Krzysztof Halasa wrote:

> A oni tam robia NAT? Jesli nie, to skad znali liczbe jego sesji?

Nie mam bladego pojęcia co oni tam mają (sprawa sprzed jakichś 3 lat).
Ale czy coś naprawdę wiedzieli, czy "ekstrapolowali", i czy ten gość
z obsługi użytkownika to w ogóle wiedział o czym mówi...?
I nie było tak, że go "namierzyli z ulicy". Kolega
z nimi prowadził "oficjalną wymianę zdań na temat usługi",
więc pewnie chcieli go zbyć czymkolwiek...

Pamiętam, że kiedyś UPC zastrzegało (czy nadal to robią?), że nie
można prowadzić "działalności komercyjnej" i zapewne sobie
po swojemu kombinowali, kiedy ktoÅ› jest podejrzany o takowÄ….
To ostatnie, to moje domysły: w podobnym czasie pytałem
ich o stałe publiczne IP i revDNS, to mi powiedzieli, że to już
by była działalność komercyjna... ;)

--
mjk
Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka