Re: atman czy netia?

Autor: Ślązak <slazak_at_kebab.org.pl>
Data: Wed 28 Oct 2009 - 23:45:12 MET

Użyszkodnik krzysztof manijak napisał:
> witam,
>
> potrzebuję subiektywnych opinii uzytkowników - mam do wyboru w podobnej
> cenie łącza 10/10 Mbps z atmana i netii. atman radiem, netia światłowód.
> interesują mnie odczucia odnośnie jakości - awarie, obsługa,
> niezawodność. z góry dzięki.

Daj spokój i nie pytaj o rzeczy oczywiste i wybieraj ATM. Netia powoli
zmierza w kierunku 'druga Tepsa' z tym, że Tepsa nie ma takich problemów z
jakością jak Netia. Zajrzyj do archiwum, a dowiesz się co ludki sądzą o
jakości Netii. Znajdziesz wśród tych wypowiedzi moje 0.03 PLN - zdecydowanie
negatywne niestety.

--
Ślązak