Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 20:11:04 MET DST
Message-ID: <hbia4j$qs2$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomości
news:pan.2009.10.19.16.16.56@Eustachy.pl...
> Dnia Fri, 16 Oct 2009 15:26:37 +0200, grzesiek napisał(a):
>
>> Witaj,
>>
>> Ghost pisze:
>>>
>>> Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
>>> przenosi usluge, ktora juz dziala?
>>>
>> Część klientów nie miała wcześniej usługi dostępu do neta, inna część
>> była włączona do ONU a w przypadku WLR (nie wiem czy BSA też)
>> przenoszeni są wtedy na centrale (co znacząco wydłuża długość linii)...
>> Choć pojęcia nie mam jakie są statystyki...
>
> Weźcie se miszcze poczytajcie to:
>>
> http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?
> place=Lead02&news_cat_id=19&news_id=4730&layout=1&page=text
>
> TP ma stawiać chińskie mury a nie przełączać na centralę.
> Puknijta się.
> Jak nie będzie działać - wiadomo - chiński mur zablokował.

Post roku.
Received on Mon Oct 19 20:15:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Oct 2009 - 20:40:00 MET DST