Re: Pocz¹tki internetu optycznego w PL

Autor: Konrad Bechler <uzyj.adresu_at_z.sygnatury>
Data: Tue 29 Sep 2009 - 12:11:51 MET DST

Witam,

> MUSI. Bo jak nie jest (zakładając oczywiście jakiś tam procent błędu) to
> znaczy, że dostawca internetu mnie oszukuje.

Hmmm, a jak udowodnisz, że administrator/właściciel ftp.task.gda.pl
wykupił takie samo (lub większe) łącze? TASK MUSI takie łącze posiadać?
A jeżeli ma nawet 5x szersze, to skąd będziesz wiedział, czy 10 ludzi
nie robi tego samego, co Ty? Administrator TASKu MUSI to przewidzieć i
wykupić tak szerokie łączę, żebyś Ty był w stanie sprawdzić swoje?

--
Konrad Bechler
konrad (at) konsol (dot) eu