Re: Poczatki internetu optycznego w PL

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 28 Sep 2009 - 14:33:25 MET DST

On Mon, 28 Sep 2009 14:25:56 +0200, Tomasz lski <tom@kebab.org.pl>
wrote:

> Wanie o to mi si rozchodzi. Sdz, e 90% 'gospody z [....] (tu wstawi
> dowolne miasto)' nie posiada w swoich komputerach wydajnych systemw
> dyskowych, o porzdku na nich nie wspominajc. Poza tym, wikszo kompw z
> niedawnych jeszcze czasw ma na pokadzie sieciwki, ktre z terminem
> wire-speed maj mao co wsplnego.

pozatym ja widz po sobie, majc w domu acze ktrym efektycznie mog
ssa 1MB/s (co mi si kopie z sektorem pod ktrego jestem podpity)
nie czuj potrzeby bekapowania Internetu

reasumujc - wraz ze wzrostem prdkoci acz domowych bdzie spadaa
bekapowalno Internetu

--
Tomek Kruk   CZARNET
http://zdrowepanstwo.pl/ Demokracja jest wtedy,kiedy 2 wilki