Re: Poczatki internetu optycznego w PL

Autor: konto polip <polisp_at_cez.waw.pl>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 23:02:21 MET DST

On Sat, 26 Sep 2009 17:29:41 +0000 (UTC), Łukasz Jagiełło
<Lukasz@p0x.in.heaven> wrote:

> MUSI. Bo jak nie jest (zakładając oczywiście jakiś tam procent
błędu)
> znaczy, że dostawca internetu mnie oszukuje.

W każdym razie , musi istnieć gdzies rozsadna granica overbookingu
bo za moment kazdy dostawca sprzeda klientowi 1 gbit po miedzi , ktory
bedzie istnial tylko miedzy modemem klienta , a jego komputerem a pozniej
to juz moze 10 mbit .. przy dobrych wiatrach .

Z czasem takie oferty weryfikowal rynek , pewno i tu to zadziala .
Tylko to wymaga czasu i rzeszy niezadowolonych klientow , a szkoda zeby sie
ludziska meczyly