Re: Pocz?tki internetu optycznego w PL

Autor: Paweł Rohde <pawel_at_nospam.rohde.pl>
Data: Fri 25 Sep 2009 - 22:08:45 MET DST

Lukasz pisze:

> Poprostu oczekuje usługi na poziomie o którym mówi dostawca. Overbooking
> jest rozwiązaniem isp pozwalającym mu na efektyczniejsze używanie
> sprzętu, ale nie powinno to prowadzić do sytuacji oderwanych od
> rzeczywistości. Reasumując dalej uważam, że to ściema ładnie opakowana
> marketingowo.

Już widzę jak siedzisz na tym łączu jak mój klient mający 4Mbity i
ssiesz z jakiegoś serwisu z australii.
Ja bym się cieszył jak by mi z tamtąd szło jak jemu 500-700kbit a on
drze ryja że wolno. (do tego dzisiaj go antyspam odcioł bo nawiązał
jakieś 60k połącześ z smtp).
O co ci chodzi?
Minie dekada nim serwisy będą przygotowane do takie strumienia dla
pojedynczego klienta.

--
Paweł