Re: Pocz?tki internetu optycznego w PL

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Tue 22 Sep 2009 - 10:55:54 MET DST

On Tue, 22 Sep 2009 10:46:56 +0200 (CEST), Lukasz <lukasz@no.spam>
wrote:

> Oczywiście, ale to tylko pokazuje, że sprzedaje się pewną usługę, która
> nie wiele ma wspólnego z rzeczywistością.

tylko pokazuje, że z uporem maniaka starasz się dostosować
rzeczywistość do postawionej tezy bez używania kluczowych dla
poruszanego tematu pojęć takich jak overbooking

> Wynika jedno, że oferta ofertą, a rzeczywistość jest zupełnie inna.
> Czyli tak jak pisałem na początku ściema.

jak wyżej

> Ja nie mówie o wszystkich serwisach, ale oczekuje po ofercie, że będzie
> to chociaż w blisko rzeczywistości jak będę tego akurat potrzebował.

od abonenta do CMTSa spełnia
od CMTSa do jakiegoś routera pewnie gigabitem, więc też spełnia
router w szkielecie 10 giga, więc też bez problemu spełnia

czego nie rozumiesz ?

--
Tomek Kruk   CZARNET
http://zdrowepanstwo.pl/ Demokracja jest wtedy,kiedy 2 wilki