Re: Pocz^(1)tki internetu optycznego w PL

Autor: Lukasz <lukasz_at_no.spam>
Data: Tue 22 Sep 2009 - 10:24:07 MET DST

Dnia 22.09.2009 Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał/a:

> Czy to znaczy, że każda inna sieć ma taką przepustowość szkieletu, że
> pozwoli każdemu dołączonemu abonentowi na pracę z maksymalną prędkością?
> Chyba raczysz żartować, poczytaj sobie może, jaką prędkość łącza ADSL
> zakłada tepsa już na poziomie łącza DSLAM-owego...

Oczywiście, że nie, ale taki 2-10mbit łącz upchnie się zawsze więcej, w
tej samej rurce, zanim przekroczy się powiedzmy 2-3x jej wielkość.
Chodzi o sam fakt, że sprzedaż tej oferty dla 100 klientów oznacza, że
parametry łącza przy pesymistycznym wariancie są _poważnie_ zaniżone w
stosunku to tego co kupował.

--
Lukasz