Polski Rejestr Internetowy z Niemiec - znowu

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 18:09:06 MET DST

Witam,

Znowu szaleją. Dzisiaj dostałem list. Niby o "uaktualnienie danych".
Oczywiście nigdy przeze mnie nie wpisanych :)

Formularze mają te same co jakiś czas temu - szary papier, na odwrocie
maczkiem regulamin wydrukowany jasnoszarym tekstem.
Wpis standardowo - 958euro za rok, umowa na 3 lata automatycznie
przedłużana gdy nie zostanie wypowiedziana.

Generalnie - sugeruję uczulić klientów ... Mój jeden się dał kiedyś
złapać ... Płakał i płacił.

Wojtek

--
              ****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7