Re: niezależna serwerownia w wawie

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 18 Aug 2009 - 12:42:56 MET DST

On Tue, 18 Aug 2009 09:46:09 +0000 (UTC), konrad rzentarzewski
<konrad@rzentarzewski.net> wrote:

>mam ofertę na ich nowe centrum (chyba odpalają we wrześniu).
>ceny nie powalają (porównując np. z ATM).

Pisałem o stanie sprzed półtora roku i lokalizacji róg KEN/Wąwozowa.
Tak się składa że mieszkam ze 300-400 metrów od ich siedziby i na
prośbę kumpla wstiwiałem tam serwery które podesłał mi z Wrocławia
kurierem. Wtedy twierdził ze była to jedna z korzystniejszych ofert w
Warszawie. ZTCP to twiedził ze spokojnei mozna było negocjowac cennik.
Choć teraz po tym jak NASK poniósł starty na opcjach walutowych moze
byc inaczej ;-)

Zdrówko