Re: niezależna serwerownia w wawie

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 18 Aug 2009 - 08:44:21 MET DST

On Mon, 17 Aug 2009 18:25:47 +0000 (UTC), konrad rzentarzewski
<konrad@rzentarzewski.net> wrote:

>szukam takiej (tzn. operator serwerowni != operator internetowy).
>musi mieć wszystkie systemy wymagane dla serwerowni (w szczególności
>gwarantowane zasilanie i gazowe gaszenie) oraz jakieś fajne styki.

NASK? Może dziwnie to brzmi ale mój kolega z Wrocławia szukał jakieś
półtora roku czegoś takiego i twierdził ze NASK mu zaproponował
najlpesze warunki. Wstawiałem tam jego serwery na testy i z tego co
sie orientuje to docelowo je tam trzyma. O tu masz ich ois:
http://www.nask.pl/run/n/OCKIH

Zdrówko