Re: dsl mazury

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Thu 13 Aug 2009 - 13:20:50 MET DST

karol pisze:

> Wyłączyli blekitna linie?

Jest jakaś inna lista dyskusyjna, na której można porozmawiać spokojnie
unikając tego typu uwag?

Ja np. w takiej sytuacji chciałbym wiedzieć, czy problem dotyczy tylko
mnie, czy jeszcze kogoś i spytać, czy ktoś może wie coś na ten temat
niezależnie, co na to mówi błękitna linia, czy inne BOA.

Jakoś w grudniu chyba Era wymieniała nadajniki w Łodzi i co chwile był
pad i problemy z sms itp. Obserwowałem to w pracy na on stop, bo musimy
w miare dokładnie monitorować działanie polskiego GSM dla celów
własnych. Którejś nocy zadzwoniłem na BOA i przedstawiając sytuacje
poprosiłem o informację, czy planują jakieś prace w najbliższym czasie.
Stwierdzili, że faktycznie minione problemy były spowodowane planowanymi
pracami i że pan ma nadzieję, że już wszystko działa i że to się nie
będzie powtarzać i że w najbliższym czasie nie będzie prowadzonych prac
żadnych. Po kilku dniach kolejny pad, kolejnego dnia to samo... Do
sprawy podchodziłem w miarę spokojnie tylko dlatego, że jakoś przed całą
akcją o możliwych problemach dowiedziałem sie nieoficjalnie od jednego z
przedstawicieli Ery.

Wracając do tematu. Jeśli ta grupa nie jest przeznaczona do takich
dyskusji, to może stworzyć nową, która będzie?

--
Sławomir Lipowski