Re: Blokada portu 25 w TP (neostrady)

Autor: Lemat <#_at_lemat.priv.pl>
Data: Sun 09 Aug 2009 - 14:43:07 MET DST

RoMan Mandziejewicz wrote:

> Bez przesady. Adrs, którego używam tutaj jest znany od 1996 roku.
> Wszelkie możliwe spamerskie listy są nim zasilone od lat. I jakoś
> obserwuję spadek ilości spamu w ostatnim czasie. Jak się tego dziennie
> nazbiera 100 kB to już dużo. A ostatnio za doładowanie na 2 GB
> zapłaciłem 30 PLN - co to jest te 3 MB miesięcznie?

a ja mam userów z adresem ogólnym typu imię.nazwisko@ który mają aliasy typu
biuro@ lub funkcja@ - w sumie kilka-kilkanaście takich - prawie jak catch-
all@ i mam w sumie kilka-kilkanaście razy więcej spamu na to konto. Więc
pomnóż proszę swoje koszty ściągania poczty przez kilka-kilkanaście razy aby
otrzymać jednego usera a następnie tysiąc razy aby otrzymać jedną firmę,
następnie powiedz swojej żonie, że zapłacisz rachunek za ściąganie spamu i
wtedy pogadamy.

--
Pozdrawiam
Lemat