Re: Blokada portu 25 w TP (neostrady)

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Mon 03 Aug 2009 - 22:12:12 MET DST

Jaroslaw Berezowski <prezydent@gov.pl> writes:

> Watpie. Botnet moze byc uzyty takze do DDoS, a tego nie wyeliminuje ta
> blokada.

Teoretycznie. W praktyce, to nie wiem czy czarne dziury nie sa jakims
"projektem zycia" kogos waznego, to bylby dobry powod by zostaly.

Tzn. oczywiscie mam na mysli te konkretne zastosowania, a nie w ogole
technologie czarnych dziur BGP, bo one sie dobrze sprawdzaja w innych
okolicznosciach.

--
Krzysztof Halasa